שנתיים אחרי - כאבים עזים

מנהל הפורום

ד"ר אסנת רזיאל
ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169
לקביעת תור אצל ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169 ללא פרסום בפורום
 
  • שנתיים אחרי - כאבים עזים
    נעמה
    24/12/2023

    שלןם רב.
    אני שנתיים אחרי מיני מעקף. התחלתי לסבול מכאבי בטן חזקים ביותר, כאבי גב תחתון, שלשולים וצואה שחורה לפרקים. בדיקות דם - שתן - צואה - רנטגן - יצאו תקינות. הועלתה השערה כי מדובר בדליפה, ואני מקבלת נקסיום ותרחיף גביסקון. יש הקלה מעטה. מה לדעתך הכיווון? תודה רבה.

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אסנת רזיאל - 055-4533169

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנתיים אחרי - כאבים עזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים אחרי מיני מעקף קיבה

    ד"ר אסנת רזיאל
    24/12/2023

    חשוב מאד להמשיך נטילת נקסיום פעמיים ביום וגביסקון כי קיים סיכוי גבוה שמדובר בכיב בהשקה. תקבעי אלי יעוץ טלפוני או בקליניקה במספר הרשום כאן, עם כל הבדיקות כדי שנוכל לאבחן. חשוב לבצע גסטרוסקופיה כדי לוודא אם אכן יש כיב ואם יש חיידק הליקובקטר כי אז יש צורך להכחידו בטיפול מרובע. אסור לך להשתמש בתרופות מסוג NSAID כמו ארקוקסיה, אטופן, נורופן או אדביל לכאבי הגב כי הן יכולות לגרום לכיבים. מותר להשתמש בנרות וולטרן כי הם לא דרך הפה ולא באים במגע עם הקיבה במקרה שיש צורך. מותר ליטול אופטלגין, אקמול, טרמדקס, רוקסט פלוס, זלדיאר. חשוב גם לבצע סיטי בטן עם חומר ניגוד בשתיה ודרך הוריד כדי לשלול בקע פנימי וכן לבדוק מה טיבם של השלשולים משום שלעיתים יש שגשוג יתר של חיידקים במעי שמחייבים טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו