מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלפת גלולותמישו04/09/2013
שלום רב,
אני משתמשת בגלולות פליים כבר שנתיים ולאחרונה (חודשיים אחרונים) היה לי דימומים חומים בין וסתיים. לאחר שלילת בעיה גניקולוגית אחרת, ככל הנראה הגלולות לא מתאימות לי יותר. חוות דעתכם חשובה לי, לכן רציתי לשאול האם גלולות אורטו-סיקלין (זה המרשם שקיבלתי) הן בעלות מינון מאוד גבוה? האם יש סוג אחר שקרוב לפליים, ואם בכל זאת זה בסדר, האם גלולות אלה יכולות לפגוע איכשהו אם שהם רגילות ושכיחות לחלוטין?
ושאלה אחרונה, מה זאת אומרת שגלולות אינם מתאימות יותר לגוף? לא מובן לי העניין של הצורך בהחלפה וממה זה נובע, אשמח להסבר.
תודה רבה ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי גלולות פליים
שילה05/09/2013מוזר לי לשמוע, אבל אני משתמשת בהן כבר שנים ולא היו לי תופעות לוואי כלל. גלולות שדומות במינון הן פמינט ופלורט. הן עם מינון נמוך של הורמונים ומשיחות עם חברות שלוקחות אותן הן מרוצות ולא שמעתי על תופעות לוואי מסויימות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לנטע
מישו06/09/2013היי נטע, תודה על התגובה שלך. אז את חושבת שכדאי לי לנסות את הפליים עוד חודש? כי את האמת בחודש הזה היה לי דימום בין וסתי רק ליום אחד, להפך מחודש לפניו שהדימום נמשך בשבוע האחרון לחפיסה, עם הפסקות. את האמת לא בא לי לעבור למינונים גבוהים והיה לי ממש נוח עם הפליים חוץ מהדימום הזה לאחרונה. מה דעתך בעניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לנטע - תגובה
ד``ר ליאורה אברמוב08/09/2013לפעמים תחת גלולות רירית הרחם לא מחזיקה מעמד ומטפטפת תוך כדי לקיחת הגלולות.יכול לקרות עם כל סוג של גלולה וגם אחרי לקיחה ממושכת.
אם התופעה חוזרת כמה חודשים כדאי להחליף לסוג אחר של גלולות או להוסיף כדורי אסטרוגן לגלולה כדי לעבות את הרירית
כל זאת בעצת רופא נשים ולא בעצת בנות בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר אברמוב
מישו08/09/2013כלומר, אם הגלולות לא מחזיקות את הרירית מספיק, אני מוגנת בכל זאת עם אותן גלולות?
והאם תוכלי בבקשה להתייחס לעניין השינוי במינונים? האם הסוג החדש שנרשם עבורי (אורטוציקלין) נחשב לעלייה מאוד גבוהה בהורמונים? והאם עליי לצפות לתופעות לוואי חדות יותר?
אני מאוד מודה לך ד״ר ומעריכה את מה שאת עושה.
גמר חתימה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר אברמוב - תגובה
ד``ר ליאורה אברמוב10/09/2013כל הגלולות של היום נחשבות בעלות מינון נמוך
אורטוציקלן היא גלולה נהדרת שמשום מה לדעתי הפסיקו ליצר אותה תבדקי.....
גם אם הרירית של הרחם מטפטפת הרי שאת עדיין מוגנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכתב תודה
מישו10/09/2013אני מודה לך מקרב לב ד"ר. תודה על הסבלנות ועל שיתוף הידע שלך, אפילו אם נשאלת את אותה שאלה כמה מאות פעמים. אני מרשה לעצמי להגיד את זה בשמי ובשמי כל נשות הפורום אשר מתייעצות פה. זה לא מובן מאליו מה שאת עושה.
תודה ושתהיה לך שנה מוצלחת ופורחת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר על התשובה
הדר13/09/2013כמובן ששיתפתי מנסיוני האישי וזה חלילה לא מחליף תשובה של רופא.
גמר חתימה טובה ותום קל!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
האם טבעי לחוות דימום מועט וכאבים בשדיים לפני המחזור
נוזל בחלל הרחם מה המשמעות
יאז פלוס עם אנטיביוטיקה
הפרשות חומות והאם צריך לעשות שוב בדיקות
איחור במחזור ואין סימנים להיריון למעט אי נוחות בשדיים
דימום ברחם משרירן והאם זה נורמלי או מסוכן
התעמלות באופן קבוע וחשש להריון
מצב לא ברור לאחר קנדידה והאם זה חלק מתהליך החלמה
פיענוח תוצאת אולטרסאונד ונראה שאולי ביוץ
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

