אי הגעת מחזור אחרי הפסקת גלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי הגעת מחזור אחרי הפסקת גלולות
    אנונימית
    17/03/2020

    היי, אני בת 25 ולפני כ-4 חודשים הפסקתי להשתמש בגלולות אחרי בערך 6 שנים של שימוש רציף באותן גלולות (יאז).
    עד עכשיו עדיין לא קיבלתי מחזור. היו לי פעמיים בערך דימומים קלים וקצרים שלא מזכירים מחזור ולמען האמת בחרתי להתעלם מהם כי במהלך השנתיים האחרונות היו לי דימומים כאלו כמעט כל חודש (זו אחת הסיבות שבחרתי להפסיק)
    לא עשיתי בדיקת הריון, אבל לא מופיעים אצלי תסמינים של הריון וגם הקפדתי להשתמש בקונדומים בכל פעם שקיימתי יחסי מין (מה שגם לא קרה הרבה בפרק הזמן הזה)
    אציין שלפני שהתחלתי לקחת גלולות המחזור שלי היה באמת לא סדיר, אבל לא ברמה הזו, הייתי מקבלת בערך אחת לחודשיים.
    האם זה פרק זמן לגיטימי לא לקבל בו מחזור? אחרי כמה זמן זה צריך להדליק לי נורה אדומה ויהיה עליי להבדק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    17/03/2020

    האם זה פרק זמן לגיטימי לא לקבל בו מחזור?

    --- המילה לגיטימי לא מתאימה. זה בהחלט מלא תקין - 4 חודשים.

    אחרי כמה זמן זה צריך להדליק לי נורה אדומה ויהיה עליי להבדק?

    --- תפני לבדיקה אצל רופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו