איחור במחזור בנטילת יאז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איחור במחזור בנטילת יאז
    לוי
    10/04/2020

    שלום, שכחת ליטול גלולת יאז ביום ה15, פעלתי לפי ההנחיות ונטלתי ביום ה16 את שתי הגלולות והמשכתי כרגיל לפי ההוראות. ביום ה25 עשיתי טעות והתחלתי לקחת את הגלולות הלבנות במקום לעבור מיד לורודות בחפיסה החדשה כפי ההנחיות( החוברת אל הייתה עלי ולא זכרתי את הפרט הזה). לא קיבלתי מחזור ואני כבר בגלולה הלבנה השלישית (קרה בעבר שאיחר לי ביום או יום וחצ אבל לכל המאורח קיבלתי בסוף היום השני של הפלאסבו). אציין שני פרטים נוספים:
    1. ביום ה13/14 היה היום שקיימנו יחסים ללא קונדום בטעות, בד״כ מקיימים עם קונדום ומאז עד ליום ה20 קיימנו עם קונדום. מאז היום ה20 ועד עכשיו (היום ה27) לא קיימנו יחסים בכלל בגלל מרחק פיזי.
    2. אני נוטלת רמוטיב שהוא באינטראקציה עם הגלולות, הרופא נשים ציין כי אין בעיה לקחת אותם בהפרש של 12 שעות.
    אשמח לדעת, עד שיהיה רופא ביום ראשון, המ אנ יכולה או צריכה לעשות. הם להמשיך עם הפלאסבו האחרון ולהמשיך לורודות כרגיל. הם ליטול מיד ורודות? תודה רבה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איחור במחזור בנטילת יאז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    12/04/2020

    היעוץ הזה - רק מול הרופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו