כאבים ביחסי מין לבת 27

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ביחסי מין לבת 27
    לינה
    17/05/2020

    בת 27, נוטלת גלולות מגיל 16 בגלל שחלות פוליציסטיות ותת פעילות בלוטת תריס ברקע.
    קיימתי יחסים לאורך השנים, ללא הופעת כאבים.

    עם בן הזוג הנוכחי מופיע לי לרוב מעט כאב רק בפתח הנרתיק ורק לאחר היחסים שעובר לאחר כמה שעות (האם תקין?)

    לפני שבועיים אובחנה אצלי פטריה בפעם הראשונה בחיים לאחר שחווינו כאב בחדירה כמה פעמים. (הרופאה אבחנה אותי רק על סמך תלונה של כאב בחדירה. ללא גרד או הפרשות. כמובן שערכה בדיקה ידנית)

    לאחר טיפול בנרות וכדורים המצב שב לקדמותו, וקיימנו יחסים ללא כאבים.
    מדי פעם בסיום היחסים מופיע לי מעט מאוד דם שנראה טרי.

    לעתים אם אנו מקיימים יחסים יום אחרי יום, ביום השני מאוד כואב לי בחדירה מבפנים וזה לא מתאפשר. מרגיש שהמקום עוד כואב ופצוע.

    הבן זוג שלי ציין בפניי שבפעמים שכואב לי בחדירה ואנחנו לא מצליחים לשכב, הוא מרגיש כמעין שריטה/גלד כשהוא נכנס.

    האם הבעיות שאני מתארת הן נורמליות? או שיש כאן משהו מחשיד שדורש בדיקה נרחבת.
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ביחסי מין לבת 27

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    18/05/2020

    האם הבעיות שאני מתארת הן נורמליות?

    === בהחט שלא. את זקוקה טיפוטל נכון. כמב שלא בהתחכתבות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו