אזור בולט בפתח הנרתיק שנתיים וחצי לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אזור בולט בפתח הנרתיק שנתיים וחצי לאחר לידה
    לא ש א
    01/07/2020

    שלום
    ילדתי לפני שנתיים וחצי ומאז מרגישה בעת ריצה קפיצות או אינפאקט כלשהו, אפילו עם מכה בישבן מרגישה שמשהו זז לי בבטן התחתונה. הגינקולוג שלי אומר שהכל תקין שם. וגם חוות דעת שנייה אמרה לי אותו דבר.ה לכתי לפרוקטולוג אפילו כי הדבר מורגש לי בגשר שהן הקרטון לאזור המין, באזור הנקבים אם אני כותבת נכון. בדק אותי וכשהגיע למקום ש"זז הדבר" הוא טען שזה השלפוחית שלי. הכל מקרה טופלתי על-ידי מומחית לרצפת האגן וזה עזר לי בהתחלה... החלטתי להסתכל מול מראה על פתח הנרתיק שלי ונחרדתי לגלות שהיה משהו שבכל פעם יצרתי שם לחץ כמו משכיבה לישיבה, לישיבה, הופיע גבר יכול עם חור קטן באמצע שיוצא, זה ממש דוחה אותי להסתכל וגם לדבר על זה אבל מפחיד אותי כי מעולם לא היה לי את זה. מה זה יכול להיות לדעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השאלה בבקשה

    לא ש א
    01/07/2020

    נראה לי שבעצם מדובר באזור מתן שתן שאצלי ובולט , עכשיו שוב הסתכלתי ....וכל האזור הזה ומטה של פתיחת הנרתיק נראה כאילו יש לי משהו שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו