ניסיון להרות במשך 7 חודשים לאחר 2 לידות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניסיון להרות במשך 7 חודשים לאחר 2 לידות
    רונית
    04/10/2020

    אני מנסה להיכנס להריון מזה כ7 חודשים. ברקע יש לי 2 ילדים והפלה בשבועות הראשונים בגלל הפסקת דופק. ביצעתי מעקב זקיקים פעמיים. בפעם הראשונה זה היה ביום ה 13 למחזור עובי רירית הרחם 11.8 בשמחה ימין ושמאל נצפו זקיקים קטנים . בשחלה שמאלית ממוצע 22.1 מ"מ. והטכנאית אמרה לי שהיום או מחר הביוץ . לאחר כחודשיים ביצעתי שוב מעקב זקיקים רק שעכשיו כנראה פיספסתי את הביוץ. יום המחזור 14 ועובי רירית 13.2 עם נוזל בעובי 4.4 נוזל גוגל מעט נוזל. בשחלה ימין עם ושמאל נצפו זקיקים קטנים. בשחלה שמאל ממצא ציסטי צלול עם מחיצה 25.5 ממ. עשיתי בעקבות מעקב זה גם בדיקת דם . התוצאות estraIdol 677.0 ו progesterone 58.2.
    אשמח להסבר על התוצאות .
    החודש קיבלתי מחזור בתאריך2.10 כאשר הווסת הקודם היה בתאריך 8.9. אשמח להסבר. האם אני כן מבייצת? ומה עלי לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    14/10/2020

    ומה עלי לעשות ?

    == תפני למומחה בפוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו