שימוש בגלולות בעקבות אנדומטריוזיס ומחזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בגלולות בעקבות אנדומטריוזיס ומחזור
    מור
    12/11/2020

    שלום אני בת 25 לא פעילה מינית והרופא שלי נתן לי גלולות יאז פלוס (לראשונה אני משתמשת בגלולות ומדובר בחפיסה הראשונה).
    הסיבה לגלולות היא ההשערה שקיים אצלי אנדומטריוזיס.

    שאלתי היא-
    מאז שהתחלתי לקחת את הגלולות (לפני כ9 ימים) המחזור שלי התארך בעוד כ3 ימים ולא נראה שעומד להפסיק כמו כן הדימום היה מאוד כבד ומלווה בכאבים עזים וקרישי דם.
    התייעצתי עם הרופא והוא אמר להמשיך כרגיל ושזהו דבר אופייני לחפיסה ראשונה. מהי דעתך?

    ושאלתי השנייה היא-
    מדוע מקבלים גלולות כטיפול ראשוני לאנדומטריוזיס במקום לבצע לפרוסקופיה על מנת-
    א. לוודא שמדובר באנדומטריוזיס
    ב. על מנת להסיר את הנגעים
    הרי הגלולות לא פותרות את הבעיה, הנגעים נשארים ובמידה ומפסיקים את הגלולות (כי הן לא נלקחות לנצח) הסימפטומים חוזרים בשלב מסויים.. הרי זה נטו להסוות את הסימפטומים זה לא מטפל בנגעים שישנם בגוף אשר הם אלו הגורם לכאב.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שולה

    ד``ר מיכאל פרידמן
    17/11/2020

    את חייבת לשוחח עם הרופא שמטפל בך. אינני יכול לענות לתשובתיך משום שלא בדקתי אותך.
    לא יכול לתת לך תשובה במקום הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו