במשך ארבע חודשים ללא ווסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • במשך ארבע חודשים ללא ווסת
    אני
    08/05/2021

    שלום
    בגיל 16 הווסת הייתה סדירה עד לפני שנה
    מלפני שנה החלו שינויים בהתחלה ווסת אחת עם הרבה דם,ולאחר חודש ממש מעט דם. לאחר חצי שנה הווסת הגיעה פעם בחודש וחצי,ומלווה בכאבי בטן בעיקר ביום הרביעי לווסת.בדצמבר האחרון הייתה ווסת ביומיים הראשונים הייתה זרימה יחסית,אך הצבע של הדם היה בצבע חום וייבש.וכבר מהיום השלישי כמעט ולא היה דם.הווסת בדכ נמשכת כשבוע.והפעם השנייה הווסת האחרונה הייתה בינואר השנה.אותו הדבר כמעט ולא הייתה ווסת ובפעמיים האחרונות של הווסת היו כאבי בטן כבר ביום הראשון עברו יחסית עם אקמול.
    לשאלתי:
    מה הבעייה?למה אין ווסת כבר ארבעה חודשים?
    איזה בדיקות צריך לעבור?
    ומהו הטיפול המומלץ?
    האם יש כדורים להחזרת הווסת,ולהחזרת ווסת סדירה?
    האם יש כדורים וטיפולים שמתאימים לנערה בת 16?
    וכדורים שמומסים במים,או שאפשר לפורר,או לערבב עם מעדן ,עם אוכל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    במשך ארבע חודשים ללא ווסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    08/05/2021

    לא תוכלי לקבל תשובה על אף שאלה משום שאת מבקשת דיון תיאורטי על בעיה רפואית ללא בדיקה מקדימה .
    זה לא עובד ככה.
    את חייבת להבדק כדבר ראשון ואז תוכלי לקבל תשובות וטיפול לפי הממצאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו