דימום נרתיקי דליל במשך מספר חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום נרתיקי דליל במשך מספר חודשים
    גלית לוי
    07/06/2021

    כבר מס' חודשים אני חווה דימום מהנרתיק, דימום דליל שנמשך מס ימים. הייתי אצל רופא הנשים בחודש נובמבר האחרון ועשה לי בדיקת פאפ שיצאה תקינה ברוך ה'. בפברואר האחרון חזרתי אליו שוב ביצע בדיקה וגינלית וראה שהרחם נקי ותקין ברוך ה'.. הוא נתן לי הפנייה לקולפוסקופיה ובגלל שהדימומים הפסיקו לא ניגשתי לבדיקה. אציין כי בעברי עברתי צריבת קונדילומות וכיום אני נוטלת גלולות פומיניק כבר שנתיים למניעת הריון כי עדיין מניקה.. עוד אוסיף שלפעמים אני מפספסת גלולה ולא מקפידה בלקיחת גלולה בשעה מדוייקת.
    אינני מרגישה שום כאב ברוך ה' אולי מידי פעם כאבים קלים של מחזור שמתלווים לדימום.
    התור שנקבע לי לבדיקה הוא ל-20.7..
    תודה.
    ממה יכול לנבוע הדימום המטריד הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    15/06/2021

    ממליץ להשלים את הבירור ע"י בדיקת היסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו