חיבור חפיסות גלולות ציסטה בשחלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיבור חפיסות גלולות ציסטה בשחלה
    מיכל
    11/07/2021

    שלום,
    לפני כמעט חודש התחלתי לקחת גלולות גינרה בגלל ציסטה בשחלה שהתגלתה בבדיקת אולטרסאונד שעשיתי בתחילת סבב ראשון להקפאת ביציות. לא התחלתי את הסבב בגלל שראו שהציסטה מפרישה הורמונים וקיבלתי הנחיה לקחת גלולות ולאחר חודש נראה אם אפשר להתחיל את הסבב. משיקולים אישיים של תזמון זמן הסבב שאלתי אם אפשר לקחת את הגלולות למשך ארבעה שבועות במקום שלושה והאחות אמרה לי שכן. אחרי שלושה שבועות ושלושה ימים מאז שהתחלתי את הגלולות התחילו לי הפרשות חומות ופעם אחת גם עם ממש דם וזה נמשך כבר יומיים. בנוסף אני חווה כאבים באגן ובבטן התחתונה ותחושת נפיחות/נוזלים בבטן שאני מרגישה בד״כ לפני ובתחילת וסת.
    האם זה נובע מחיבור החפיסות או שלא קשור? חשבתי שגלולות אמורות להעלים את התופעות של תסמונת קדם וסתית. אני גם חוששת שזה שחיברתי חפיסות אולי שיבש את המאזן ההורמונלי אצלי וזה יפגע בתוצאות של הסבב הקפאת ביציות. האם יש לזה השפעה כזאת?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד``ר מיכאל פרידמן
    11/07/2021

    האם זה נובע מחיבור החפיסות או שלא קשור?

    === לא בטוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו