הקאה ולאחר 3 ימים לקיחת גלולה באיחור של 6 שעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקאה ולאחר 3 ימים לקיחת גלולה באיחור של 6 שעות
    רחל אדרעי
    14/08/2023

    אני לוקחת גלולות יאז פלוס כשנה וחצי. ביום ה21 הקאתי שעתיים אחרי שלקחתי גלולה. חיברתי חפיסה נוספת (סה״כ 2 חפיסות) והיום אני ביום השני של החפיסה השנייה ובטעות לקחתי גלולה 6 שעות לפני הזמן שבו אני לוקחת בדרך כלל.
    האם אני מוגנת? או שכדאי אמצעי מניעה נוסף?
    האם עדיף להפסיק את החפיסה ולקבל וסת ואח״כ אהיה מוגנת בוודאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו