זקוקה לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה
    לדר יונה יניב
    08/07/2011

    אני מושתלת מפרק הברך מלפני 16 שנה ובצילום ברכיים אחרון קיימת שחיקה רבה במפרק הברך השמאלי כאילו לא די קיימת שחיקה גם במפרק יד שמאל. כולי כואבת לא מצליחה להרדם ואין לי מנוח, לרופאים האורטופדים שהייתי תשובתם שאין מה לעשות ואף רופא אורטופד לא יסכים לנתח אותי בגלל שאני חולת לב יש לי קוצב ופרפור לוקחת קומדין. מה עלי לעשות? אני מאד נואשת לאורך זמן השחיקה הנפשית קשה למרות שאני מאד חיובית. בתודה מראש ריקי שמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    10/07/2011

    שלום ריקי. אני כירורגית של ידיים לכן אתיחס ליד - בדכ"ל אין מניעה מניתוח גם עם מחלות הרקע שלך. מצד שני אפשר להשתמש בסד למנוחה, מה שיוריד את הכאבים. האורתופדים "לא מסכימים לנתח" בגלל מספר סיבות - 1. המרדימים לא כל כך יאשרו להרדים אותך וזו הבעיה המרכזית, הקוצב לא מפריע. 2 אולי! בעיה - הקומדין, אבל גם את זה ניתן לפתור.
    ואם גם המרדימים נגד, אזי לא נותר לך אלא לפנות למרפאת כאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו