שבר מסוג radius fracture

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר מסוג radius fracture
    מקס
    11/07/2011

    שלום.
    לפני כשלושה שבועות נפלתי במשחק כדורסל ונגרם לי שבר מרוסק מסוג radius fracture עם פריקת מפרק. טופלתי בגבס
    הייתי מאז אצל שלושה אורטופדים שניים מהם אמרו שהטיפול בגבס מספיק ולא צריך מעבר לזה.
    היום הייתי אצל השלישי שאמר לי שיש לי שבר מאוד חריף מסוג die fist fracture ואמר לי לנתח במהרה את היד במידה ואני רוצה להחזיר אותה לתפקוד.

    השאלה שלי היא כזאת, הניתוח מאוד יקר ואני מעוניין לדעת במידה ולא אנתח אני מסכן לעצמי את היד בנכות?
    כלומר, הוא אמר לי שללא ניתוח אני אהיה מוגבל בתנועה ביד עד שאאלץ לעבור ניתוח לקשירת הגידים ואז היד תהיה חסרת תועלת. זה נכון?
    אני שואל זאת מכיוון שאני סטודנט למדעי המחשב ואני מעוניין לדעת אם בלי ניתוח לא אוכל לעבוד עם יד שמאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר מסוג radius fracture

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר מסוג radius fracture - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    12/07/2011

    הניתוח לא יקר כלל בבי"ח ציבורי. אבל כדי לדעת בודאות אם יש צורך בניתוח יש לבצע CT של שרש כף היד. שבר die-punch לא תמיד נראה בצילום רגיל אבל נראה היטב בCT וניתן למדוד אותו. המדייה תקבע אם יש צורך בניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו