פלטפוס וטבע נאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פלטפוס וטבע נאות
    אחת
    20/07/2011

    הי אני בת 23, מסתבר שיש לי פלטפוס, אמנם לא מלידה, אבל כנראה הלך והתפתח,
    והוביל לכאבים לאחר הליכות ארוכות ולחוסר יכולת לעמוד במקום הרבה זמן.

    פעם הייתי הולכת עם סנדלים של טבע נאות חופשי (הפתוחיםן עם האצבע),
    עשיתי הפסקה של שנה ונעלתי סנדלים שטוחות מעור עם סוליה קשה, בהתחלה כאב לי אבל אח"כ הסתגלתי.

    כעת באתי למדוד שוב את הסנדלים של טבע נאות וזה ממש כואב לי לדרוך עליהם!
    זה כמו לעמוד על גבעת בצורת בליטה מתחת לכף הרגל, מאוד לא נוח וכואב (אפשר להתרגל, אבל...).
    מה זה אומר?
    האם כדאי לי לנעול אותן כדי שיחזרו לרגל את הקימור שחסר לה?
    האם זה יחלוף?
    האם עלי לנעול רק נעליים עם סוליה כזו קמורה?

    אשמח לתגובה,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פלטפוס וטבע נאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלטפוס וטבע נאות - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    09/08/2011

    מה זה אומר?- לא אומר כלום.
    לוקח זמן להתרגל לסנדלי טבע, יש ללכת איתם קצת כל יום ולעלות במינון כל יום יומיים. בד''כ זה מסתדר. אם לא אז את צריכה מדרסים.
    האם זה יחלוף? - אללה יודע.
    האם עלי לנעול רק נעליים עם סוליה כזו קמורה? - לא. נעלי מה שנוח לך.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו