שבר בשתי הידיים, צריך עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בשתי הידיים, צריך עזרה
    אביב
    23/07/2011

    לפני שבוע וחצי שברתי את הידיים לצערי, כתוצאה מנפילה אחורה ובלימת הנפילה עם הידיים.
    זה מה שכתבו לי לאחר אשפוז ב14/7:
    בן 25 לאחר נפילה מגובה...
    במיון היה שבר ביד שמאל רדיוס דסטאלחי בוצעה החזרה סגורה וקיבוע ע"י גבס ,צילום וCT ביקורת עמדה טובה של השבר.
    יד ימין שבר בעצם הסקפואיד,בוצע גבס,צילום ביקורת עמדה מקובלת של השבר.
    במהלך אשפוזו הזיז אצבעות כפות הידיים חופשי, ללא כאבים.
    הייתי בביקורת יום רביעי האחרון כשבוע לאחר הנפילה, בוצע צילום, אמרו לי שאין תזוזה בשבר בשתי הידיים ושההחזרה ביד שמאל כנראה הצליחה ולא הזדקק לניתוח.
    כמו כן אמר לי הרופא שהשבר בעצם הסירה ביד ימין מאוד קטן ולכן בגלל זה אין לי בכלל כאבים ביד זו, למען האמת עד שלא הגעתי לחדר גבס לא הבנתי בכלל שיש לי שבר גם ביד ימין כי בקושי כאב לי שם. ביד שמאל היו לי כאבי תופת ביום הראשון,מאז הכאב הולך ופוחת וכרגע לאחר 10 ימים אני מרגיש שרוב הנפיחות ירדה ויותר קל לי להזיז את האצבעות.
    השאלה שלי האם יש סיכוי שלפחות הגבס באחד הידיים ירד בביקורת הבאה בעוד שבוע וחצי, או שאני חי באשליה, חשוב לי להחלים מהר כי הייתי אמור לפתוח עסק יומיים אחרי שזה קרה לי והכל התפקשש לי...המלצות להחלמה מהירה יותר יתקבלו גם בברכה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בשתי הידיים, צריך עזרה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/07/2011

    לצערי אין לי בשורות משמחות עבורך. גבסים - לפחות לחודש אבל יותר סביר 6 שבועות!
    ממליצה בחום לראות סרט - "סיפור בזיג-זג" - סרט צרפתי משנות ה60

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו