תאונת דרכים וכאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאונת דרכים וכאבים
    סובלת
    07/08/2011

    שלום רב,לפני כמעט כשבועיים נפגעתי בתאונת דרכים. עצרתי ברמור אדום כאשר רכב אחר לא עצר ונכנס בי. ראשי הוטח בהגה, כמכונה "מכת שוט". מיד לאחר הפגיעה, הצלחתי לעמוד, לדבר, לתפקד ואף לנהוג. עם זאת, מאז הפגיעה אני סובלת בכאב באזור הצוואר ואזור כתף ימין. צילום במיון לא העיד על שבר, כך שהנני סבורה שהפגיעה היא ברמת השריר/ רקמה רכה. האם יש לעשות פזיותרפיה כדי לזרז את ההחלמה? כמה זמן יש להמתין עד החלמה מהירה? האם יש להימנע מפעילות גופנית? רופא הפנה אותי לצילום חוזר- האם צעד זה יקדם אותי בצורה כלשהי? האם להיות מודאגת מן הכאבים הלא חולפים? רק אציין כי למרות הכאב, ותחושת החוסר נוחות טווח התנועה תקין.

    תודה רבה ושבוע טוב של בריאות ועשייה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאונת דרכים וכאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת דרכים וכאבים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/08/2011

    שני היקרה,
    אכן את עוברת מה שמכונה צליפת שוט, וכפי שאמרת זה בדרך כלל פגיעה של רקמה רכה.
    כדאי ורצוי לטפל בפיזיוטרפיה בהקדם וגם להגיע לכירופרקטור לטיפול במידה והמצב לא ישתפר בשבוע הקרוב.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו