נפיחות בקרסול-- דחוף!!!!---

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בקרסול-- דחוף!!!!---
    צ
    10/08/2011

    שלום רב,
    אני נמצאת לחודש באיטליה ואתמול בערב גירד לי באזור הקרסול. היום בבוקר כשקמתי זה שוב גירד וגם התחיל לכאוב ובמהלך הבוקר זה הלך והחמיר, התנפח ונהיה ממש כואב ברמה שאני לא מסוגלת לדרוך על זה. הלכתי פה למיון והם שלחו אותי למחלקת אורטופדיה ובדקו אותי. אני יכולה להזיז את הקרסול שלי לכל צדדים, לא כואבת לי העצם אבל כל האזור האדום כואב נורא. לא היתה לי נפילה או מכה וגם אין סימן לשום עקיצה חוץ מ2 עקיצות יתוש קטנות בצד של הכאב, ליד, ולא במרכז האיזור הכואב. הרופא בדק אותי פיזית ואמר שאין לו מושג מה יש לי ולכן הוא שם לי מין תחבושת טבולה בגבס (בלי כיסוי גבס מעל). הוא אמר לי לנוח 5 ימים עם רגל מורמת בלי מאמץ ואמר שאם אחרי 3 ימים לא יעבור לי הנפיחות והכאב אז לחזור כדי שהוא יעשה לי רנטגן.
    רציתי לדעת מה הבעיה יכולה להיות, האם זה בכלל קשור לאורטופדיה והאם זה לא חשוב לעשות במצב כזה דבר ראשון רנטגן? אני עכשיו כמה שעות אחרי החבישה ואני לא מרגישה כל הקלה ואני מפחדת שזה ממשיך להתנפח לי בתוך התחבושת...
    אשמח לתשובתכם המהירה,
    צ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בקרסול-- דחוף!!!!---

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בקרסול-- דחוף!!!!--- - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    13/08/2011

    שלום צ.
    המצב נשמע כבעיה פנימית.
    רצוי לראות ראומטולוג או פנימאי שיוכל לאבחן, ראשית האם הנפיחות קשורה למפרק או לא, ולהתחיל טיפול בהתאם .
    זה נשמע כמו נפיחות אלרגית או תגובתית או זיהומית או ראומטית.
    בכל מקרה אם יש לך חום גשי מיד למיון.

    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו