כאבי גב תחתון ולחץ דם נמוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב תחתון ולחץ דם נמוך
    יובל
    13/08/2011

    שלום,

    קמתי הבוקר עם כאבי גב תחתון חזקים שמנעו ממני ללכת. ניסיתי ללכת והיתה לי סחרחורת ובחילה כתוצאה מכך. לאחר ששכבתי מספר דקות עם רגליים למעלה, הסחרחורת נעלמה אך עדיין נותרו כאבים חזקים.
    הגיעה אלי רופאה ונתנה לי זריקת וולטרן, לאחר שניסתה להקים אותי לאחר מספר דקות, בעת שקמתי חזרה לי הסחרחורת ונמדד לי לחץ דם נמוך , 86/46.
    היא השאירה לי למקרה הצורך הפניה למיון עקב לחץ הדם הנמוך.
    כעת לאחר מספר שעות, אני יכול ללכת, מעט כאבים אמנם אך סבילים וללא סחרחורות.
    עדיין לחץ הדם נמוך יחסית, נע באיזור 100 לסיסטולי ונמוך בסיאסטולי, באיזור 55.
    אין לי סחרחורות ואני משתדל ללכת מדי פעם, הבדיקות נעשות במצב ישיבה/שכיבה.

    האם יתכן והזריקה מורידה לחץ דם?
    האם יתכן וחוסר שתיה משפיעה?

    תודה,
    יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון ולחץ דם נמוך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    13/08/2011

    יובל זה לא משנה, כרגע אם אתה מרגיש יותר טוב זה מצוין, השתדל לקום ולהסתובב כמה שאתה יכול.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו