פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף!
    רקפת
    19/08/2011

    ד"ר שלום,
    אני בת 41 רוקדת בד"כ ריקודי עם לא מעט. לפני כשבוע בזמן ריקוד נחתתי לא טוב על הרגל הסתובבה לי הברך בעוצמה וממש שמעתי "קנאק". מאז, כאבי תופת בברך, לא יכולה לדרוך עליה והיא התנפחה לי מאוד וגם הרגל. נבדקתי ע"י אורטופד במוקד חירום ועשה לי צילום רנטגן. הוא טען שלפי הנוזל בברך והבדיקה הגופנית, יש נזק למיניסקוס, אבל לא יודע מהו וכמה קשה. אני מאוד מודאגת, הלכתי לאורטופד בקופה לחו"ד נוספת. והוא אמר שלא ניתן לדעת מה הנזק לברך ורשם לי מנוחה 10 ימים, קרח, חבישה וארקוקסיה 90. ואמר שרק אחרי 10 ימים ניתן לעשות MRI ולראות מה הנזק. כרגע אני מתפתלת מכאבים לוקחת ארקוקסיה עם טיפות אופטלגין ולא ישנה בלילה. האם יש משהו שעליי לעשות? צילום נוסף? אולטרסאונד? האם זה נורמלי הכאבים המטורפים האלו? אנא תשובתך, אני מאוד בלחץ.
    תודה,
    רקפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף! - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/08/2011

    רקפת שלום,
    מבין מאד לליבך וכואב את כאבך.
    אולם יכול להרגיעך.
    קודם כל צריך לתת לנזק הראשוני ולדלקת לדאוך.
    אז ניתן יהיה לבדוק את הברך ולהתרשם מה הנזק ולקבוע מה יהיה הטיפול הרצוי.
    כרגע את צריכה לשכב עם רגל מורמת על כריות ושמיכות, לשים אפונים קפואים על הברך כדי להוריד את הנפיחות. לחבוש את הברך, ולקחת נגד כאבים.
    עם הזמן הכאב יתחיל לרדת, ואז ניתן יהיה לבדוק שוב.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי פגיעה בברך

    רקפת
    23/08/2011

    תודה רבה ד"ר,
    שאלה, האם צריך להשאר עם החבישה גם אחרי 10 ימים? מפני שכואב לי מאוד לדרוך בלעדיה. ועוד שאלה, בבקשה, האם בדיקה של הברך ע"י אורטופד מספיקה כדי לאבחן קרע במיניסקוס או ברצועה או שחייבים להסתייע ב-MRI או מיפוי?
    תודה שוב על תשובתף ויום טוב,
    רקפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי פגיעה בברך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    23/08/2011

    רקפת עשי מה שאת מרגישה שעוזר. אם טוב לך עם חבישה - חיבשי. רק לא הדוק מדי.
    בדיקה מספיקה כדי להגיע ל- 95% של האבחנה.
    בדיקות עזר רק מאמתות את האבחנה.
    ניתוחים לא עושים לפי בדיקות עזר אלא רק לפי הבדיקה הפיזיקלית.
    כשמחליטים לעשות ניתוח נעזרים בבדיקות העזר כדי לתכנן ולדעת יותר טוב לקראת מה הולכים.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו