מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף!רקפת19/08/2011
ד"ר שלום,
אני בת 41 רוקדת בד"כ ריקודי עם לא מעט. לפני כשבוע בזמן ריקוד נחתתי לא טוב על הרגל הסתובבה לי הברך בעוצמה וממש שמעתי "קנאק". מאז, כאבי תופת בברך, לא יכולה לדרוך עליה והיא התנפחה לי מאוד וגם הרגל. נבדקתי ע"י אורטופד במוקד חירום ועשה לי צילום רנטגן. הוא טען שלפי הנוזל בברך והבדיקה הגופנית, יש נזק למיניסקוס, אבל לא יודע מהו וכמה קשה. אני מאוד מודאגת, הלכתי לאורטופד בקופה לחו"ד נוספת. והוא אמר שלא ניתן לדעת מה הנזק לברך ורשם לי מנוחה 10 ימים, קרח, חבישה וארקוקסיה 90. ואמר שרק אחרי 10 ימים ניתן לעשות MRI ולראות מה הנזק. כרגע אני מתפתלת מכאבים לוקחת ארקוקסיה עם טיפות אופטלגין ולא ישנה בלילה. האם יש משהו שעליי לעשות? צילום נוסף? אולטרסאונד? האם זה נורמלי הכאבים המטורפים האלו? אנא תשובתך, אני מאוד בלחץ.
תודה,
רקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בברך, SWIVEL INJURY דחוף! - תגובה
ד''ר חגי אמיר22/08/2011רקפת שלום,
מבין מאד לליבך וכואב את כאבך.
אולם יכול להרגיעך.
קודם כל צריך לתת לנזק הראשוני ולדלקת לדאוך.
אז ניתן יהיה לבדוק את הברך ולהתרשם מה הנזק ולקבוע מה יהיה הטיפול הרצוי.
כרגע את צריכה לשכב עם רגל מורמת על כריות ושמיכות, לשים אפונים קפואים על הברך כדי להוריד את הנפיחות. לחבוש את הברך, ולקחת נגד כאבים.
עם הזמן הכאב יתחיל לרדת, ואז ניתן יהיה לבדוק שוב.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי פגיעה בברך
רקפת23/08/2011תודה רבה ד"ר,
שאלה, האם צריך להשאר עם החבישה גם אחרי 10 ימים? מפני שכואב לי מאוד לדרוך בלעדיה. ועוד שאלה, בבקשה, האם בדיקה של הברך ע"י אורטופד מספיקה כדי לאבחן קרע במיניסקוס או ברצועה או שחייבים להסתייע ב-MRI או מיפוי?
תודה שוב על תשובתף ויום טוב,
רקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי פגיעה בברך - תגובה
ד''ר חגי אמיר23/08/2011רקפת עשי מה שאת מרגישה שעוזר. אם טוב לך עם חבישה - חיבשי. רק לא הדוק מדי.
בדיקה מספיקה כדי להגיע ל- 95% של האבחנה.
בדיקות עזר רק מאמתות את האבחנה.
ניתוחים לא עושים לפי בדיקות עזר אלא רק לפי הבדיקה הפיזיקלית.
כשמחליטים לעשות ניתוח נעזרים בבדיקות העזר כדי לתכנן ולדעת יותר טוב לקראת מה הולכים.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים בירך וברך שמאל
בן 32 סובל מכאבי גב קשים כ7 שנים
כאבים בזרת בכף רגל ימין
כאבי גב-נגע ליטי- צד שמאל למטה
אוסטופורסיס- כאבים בעצמות ללא שברים
פענוח כאבים בעצם הזנב - בדיקת MRI
כאבי גב תחתון חוזרים ונשנים עם הקרנה לרגל ימין
בדיקת מיפוי עצמות וכאבים בעמוד שדרה
בוהן כף הרגל רדומה אצל חייל בטירונות
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)
