שברי מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שברי מאמץ
    רשרש2604
    27/08/2011

    שלום, אני מ"כית (מפקדת כיתה) בצהל. אני כבר כשנה בתפקיד. בתפקיד זה אין שעות שינה- מדובר על כ4 וחצי שעות שינה בלילה ממוצע, הליכות מרובות, חוסר בתזונה נכונה מפאת חוסר זמן. לפני כחודשיים החלו לי כאבים עזים בברך ימין ובשתי השוקיים. בצילום שעשיתי, נאמר לי כי יש לי שבר מאמץ בברך שגורם לחוסר איזון בפיקה, דלקת בברך ושברי מאמץ ברגליים עצמן. רציתי לדעת מה ניתן לעשות עם זה מבחינת טיפול רפואי (משום שהמפקדים שלי די מונעים ממני טיפול רפואי והליכה לרופאה בבסיס ולאורטופד)
    כדי להבהיר את גודל הכאב, זה מתבטא בכך שאני לא יכולה לעשות פעולות פשוטות כמו: לנהוג, ללכת, לשבת, אופניים, לעמוד, לנגן בפסנתר...

    אשמח לתשובה מהירה... תודה ושבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברי מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברי מאמץ - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    28/08/2011

    רשרש שלום,
    אני רואה שהצלחת להגיע לאורטופד ששלח אותך למיפוי כי הוא חשד בשיברי מאמץ.
    את חייבת !!! לשוב לאורטופד שיבדוק אותך וינחה אותך מה לעשות.
    אם המפקדים שלך מונעים ממך להגיע לרופא הם פושעים גם כלפייך וגם כלפי כל חיילייך שיסבלו יותר ממפקדת שאינה מסוגלת לתפקד.
    אנא קחי את עצמך בידיים וגשי לאורטופד.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו