פגיעה בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה בברך
    רקפת
    29/08/2011

    ד"ר אמיר שלום,
    זו שוב אני עם הפגיעה בברך אחרי תנועה לא טובה בריקודי עם... אני 3 שבועות אחרי הפגיעה, האורטופד בדק שוב אחרי 11 יום ואמר שהברך לא נראית טוב נפוחה, כואבת מאוד ובקושי דורכת עליה, כל דריכה שווה כאב מטורף, כרגע "חיה" על משככי כאבים בלי זה לא ישנה. האורטופד שלח אותי למומחה ברכיים ואני בנתיים מחכה לתור. מה שמאוד מדאיג אותי זה שכבר כמה ימים יש לי מן נמלול עד תחושת הרדמות של הכף רגל כאילו שהלחץ והכאב מהברך יורד לכיוון כף הרגל וגורם לעקצוץ חזק בכף הרגל. מה משמעות הדבר? בנוסף לכך החלק הפנימי של הברך מתנפח לי מאוד עם כל עמידה על הרגל. האם משמע שאני צריכה להמשיל להיות במנוחה ולא ללכת בכלל? תודה על ייעוצך.
    רקפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בברך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    29/08/2011

    רקפת יקירה,
    הנמלול והעיקצוץ הוא כתוצאה מהנפיחות סביב הברך. העצבים העוברים שם משתתפים בתהליך סביב הברך בבצקת ובנפיחות הדלקתית ולכן התחושות.
    כשהמצב ישתפר גם זה יעבור.
    בנתיים קחי משהו נגד דלקת, חיבשי עם חבישה אלסטית מבהונות כף הרגל ומעלה עד מעל הברך. ושימי משקל על הרגל כמה שאת מסוגלת. אם כואב להוריד מהעומס. את יכולה בנתיים ללכת עם קביים מיד שרה.
    וחכי לתור בסבלנות. הזמן פועל לטובתך ברוב המיקרים באורטופדיה.
    בהצלחה, עם הרבה סבלנות ואורך רוח.
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודות, ד"ר

    רקפת
    30/08/2011

    מקווה שהכל ייסתדר והנזק לא יהיה גדול.
    שבוע טוב ושוב תודה על חוות הדעת המהירה והמעודדת.
    רקפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו