דורבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דורבן
    חיים
    30/08/2011

    שלום רב
    אני סובל מדורבן ברגל שמאל . עברתי פיזוטרפיה עם גלי הלם . ועדין מרגיש כאבים מאוד חזקים . האם צריך לעבור ניתוח ? האם לאחר הניתוח הכאבים יפסיקו? או אם יש דרך אחרת למנוע כאבים ללא ניתוח .
    אודה על תשובתכם
    חיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דורבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורבן - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    30/08/2011

    חיים שלום,
    "דורבן" הוא למעשה דלקת בחיבור של רצועה בכף הרגל המחברת בין העקב לבין ראשי המסרקים.
    תפקיד הרצועה לשמור על אלסטיות ושמירה על תנוחת הקשת האורכית בעת דריכה על כף הרגל.
    כאשר קיימת בעיה בתנוחת כף הרגל או ביציבת כף הרגל וקיים עומס רב על הרצועה, מתפתחת דלקת בתחילת "הרצועה הכפית" שגורמת ללחץ וכאב בחיבור לעקב.
    הטיפול צריך להיות משולב.
    1. הורדת הדלקת.
    2. שיפור וסיוע לרצועה בביצוע עבודתה על ידי מדרסים המשפרים את תנוחת כף הרגל בצורה דינמית.
    הורדת הדלקת יכולה להתבצע על ידי תרופות, פזיוטרפיה, מתיחות, אולטרסאונד, גלי הלם, קרינת ליזר וכו'..
    זה לא מספיק כי ללא שיפור בתנוחה המצב עלול לחזור שוב.
    המדרס היחיד שיודע למיטב ידיעתי לשמור על התנוחה בצורה דינמית הוא מדרס מסוג Sole Supports. מידרס שעובר קליברציה לתגובה למשקל הגוף לאורך התנועה של כף הרגל. ניתן לעלות על האתר ולראות מה המדרס עושה.
    קיימים שלשה ספקים המספקים מדרס זה בארץ.
    1. עבדך הנאמן. במרפאתי.
    2. דר' גילון גוברין בבית הרופאים במודיעין.
    3. דר' ריצ'רד גקנר מרפאה פרטית בנתניה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו