שברתי את כף ידי בנפילה,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שברתי את כף ידי בנפילה,
    מתוקה
    03/09/2011

    שברתי את כף ידי בנפילה כתאונת עבודה זומנתי לביטוח לאומי לתת לי אחוזי נכות כי... אייני יכולה לעשות המון דברים שעשיתי אז אם זה לשפשף שטיפת כלים ,אם זה לסחוט בגדים, להרים דברים ,אמרתי להם שהכל אני עושה ביד שמאל והימנית פשוט רק עוזרת ולא מתפקדת כמו שצריך אני חזרתי לעבודה שלי מהפחד לפרנסה ולא מעניין אותי כלום אני מוכנה לסבול ואני סובלת המון אני צריכה לשפשף שם ולנקות מראות גדולות אני מתעייפת וכואב לי אבל מסתירה בשביל לפרנס ורק שלילדיי יהיה מה לאכול ואני ידעתי שאף אחד לא יעזור לי ועובדה ,שם הרופא בדק לי את צבע היד תנועת האצבעות ואמר לי שלום ולאחר מספר ימים נשלח לי מכתב כאילו אין לי כלום והכל בסדר, להלחם עם ביטוח לאומי אתה צריך המון כוחות ,מאז עברה כבר שנה, אני סובלת אבל אני יודעת שאף אחד בבטוח לאומי לא יעזור לי גם אם אני נכה ביד הכל זה מלחמה עו"ד וכאלה. ואותם לא מעניין הסבל שלי היום יומי. רציתי לדעת האם הכאב של התאונה יעבור לי באיזה שהוא שלב? ומה אני יכולה לעשות אחרי שנה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברתי את כף ידי בנפילה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברתי את כף ידי בנפילה, - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    04/09/2011

    ללכת להבדק אצל כירורג של יד ועם המכתב לפנות שוב לביטוח לאומי. אפשר גם לקחת עו"ד ולעשות מה שיאמר לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפלתי ושברתי את כף היד !!

    דודו
    11/09/2011

    שלום לך . לי קרה אותו דבר נפלתי ונשברה לי היד אותו מקרה בדיוק את חייבת לגשת לרופא פרטי שמטפל בזה כמה שיותר מהר חייב לעורך דין שהוא יכול לייצג אותך בתיק זה . לי שלחו הזמנה להעריך דרגת הנכות בביטוח לואמי .ואחרי זה קבע רופא ממוחה שיש לי 30% ו 25% בכף היד והיום אני סובל מכאבים חזקים ולא יכול לבצע שום דבר כמו שהייתי מלפני האירוע . עכשיו אני מערר על כך ואני אקבל 10 או 15% נכות ועל זה אני אקבל את הפיצויים שהפסדתי בהם ואני אקבל מה שמגייע לי . אל תזלזלי בזה חבללל .אם עדיין את מרגישה שיש לך כאבים אז זה אומר שיש משהו לא התחבר כמו שצריך ולכן בגלל זה את סובלת ולא יכולה לבצע שו תנועה או שום דבר אחר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו