שבר בכף רגל וכרסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בכף רגל וכרסול
    לינה
    08/09/2011

    שלום
    ביום שבת נפלתי וגיבסו לי את כף הרגל והקרסול ממתחת לאצבעות עד הברך מאחורה ועטפו בתחבושת. נתנו הוראה לא לדרוך על הרגל עשרה ימים עד הביקורת. (אמרו ששברתי כף רגל וקרסול לא הסבירו בדיוק- הרופא אורטופד במיון היה אנטיפט)
    האם בביקורת יורידו את הגבס וישלחו לצילום או יעשו צילום עם גבס? האם יש סיכוי שמורידים לי את הגבס לגמרי אחרי עשרה ימים או ששמים גבס דריכה?
    ממש לחוצה ולא מבינה כלום (אפילו ממכתב השחרור לא ניתן להבין כי הכתב לא ברור).
    תודה רבה
    לינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בכף רגל וכרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בכף רגל וכרסול - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    08/09/2011

    לינה חמודה כמה שאת צודקת. וחבל שלא היקדישו שתי דקות להסביר לך מה עומד בפניייך.
    אילו היה הצילום מול עיני הייתי יכול לפחות לנסות לומר לך מה מצפה לך.
    ככה אני רק יכול לנחש.
    וניחוש יכול להיות בדיוק הפוך ממה שהתכוון הרופא במיון.
    אז או שתיגשי לבית החולים למחלקת הרנטגן ותוציאי את הצילום על דיסק שיהיה לך לצורך התייעצות ולהראות לאורטופד בקופה על מה מדובר, או שכשתגיעי לאורטופד הוא יצטרך לצלם שוב את הרגל, וסביר להניח שלא יקח סיכון ויצלם עם הגבס לכתחילה כדי לא להזיז כלום ממקומו.
    בכל מקרה, השתדלי לשכב רגל למעלה כדי להזרים את הדם (ראי תשובתי לשואל לפנייך, הסברתי למה חשוב להרים את הרגל ולהפסיק לעשן)
    לקחת משהו נגד כאבים אם כואב.
    ולקרא ספר טוב.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו