כאבים בכף הרגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בכף הרגל
    מור
    23/09/2011

    שלום!
    לפני ארבעה ימים נעלתי נעלי עקב במשך כ-5-6 שעות וגם רקדתי איתן(בדר"כ אני לא לובשת עקבים ובטח שלא לזמן ממושך כל כך)לקראת סוף הערב לא יכולתי יותר לדרוך על כף הרגל. מאז אני מרגישה שכף הרגל (באיזור האצבעות ובכריות שמתחת)"רדומה" וממש לא יכולה לדרוך עליה. הרגל לא נפוחה או אדומה, רק קצת קשה. רופא במוקד רפואה דחופה טען שזו כנראה דלקת (לא נעשה צילום)ורשם לי אטופן600. עד היום אין שום שיפור והאטופן גם לא מקל על הכאב ותחושת הרגל "הרדומה". גם אקמול לא עוזר.האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר ולא בדלקת,מה זה יכול להיות? האם כדאי להמשיך ליטול את האטופן?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בכף הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכף הרגל - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    25/09/2011

    האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר ולא בדלקת,מה זה יכול להיות? - זה די בטוח משהו אחר. גרמת לעצמך נזק עצבי מקומי ויקח עוד זמן שזה יעבור צריך הרבה סבלנות, ללכת עם נעליים נוחות ורחבות.
    במידה ותוך מספר שבועות לא עובר, לפנות לבדיקת אורתופד העוסק בבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.

    האם כדאי להמשיך ליטול את האטופן? - לא. זה לא יעזור.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו