דלקת בשורש כף היד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בשורש כף היד
    שרון
    24/09/2011

    שלום, אני חודשיים לאחר לידה והתפתחה לי דלקת בשורש כף היד ממנח לא נכון. טופלתי בסד, ומשלא עזר, קיבלתי כדורי ארקוקסיה (ונאלצתי להפסיק את ההנקה). לאחר שגם הם לא עזרו, החלה להתפתח דלקת גם ביד השנייה.
    אני לא יכולה להרים את התינוק שלי ולעשות דברים בסיסיים אחרים.
    אנא עזרתכם בדחיפות.
    תודה,
    שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בשורש כף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשורש כף היד - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    26/09/2011

    שלום שרון. הדלקת לא התפתחה כתוצאה ממנח לא נכון. זו דלקת האפיינית לאמהות לאחר לידה (וגם לסבתות טריות) בגלל המאמץ הכרוך באחיזת התינוק.
    עלייך לפנות לאורתופד או יותר טוב לכירורג של היד להבדק, כדי לאשר את האבחנה ולקבל טיפול. הכדורים בדכ"ל אינם יעילים פרט לזמן שלוקחים אותם. יש צורך בטיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. אם אלו לא עוזרים ניתן לתת הזרקת סטרואידים (קורטיזון בפי העם). ואם גם ההזרקות לא מועילות - ניתוח לשחרור הגידים. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית ונמשך כ20 דקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו