מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצם הסירהסם27/09/2011
שלום וברכה דר ..אני עם שבר עצם הסירה כבר שנתיים ולפני כ חצי שנה עשיתי ניתוח עם השתלת עצם מאחת העצמות הסמוכות לה ומאז אני גבס ..הרופא המנתח טען כי ישנו חיבור מתקדם של העצם אך עדיין לא מלא והבדיקה הבאה רק בסוף חודש הבא
אני אודה לך מאוד מאוד אם תוכל להסתכל בבקשה בצילומים הנל מהבדיקה האחרונה שהייתה לפני כמה שבועות ולהביע את דעתך כמה זמן עוד אצטרך להיות עם גבס..ובכלל כמה זמן פיזיותרפיה אצטרך לעשות אם בכלל וכמו כן הבנתי שיש אצלי שחיקת סחוס..עד כמה זה רציני כי הרופא המנתח מסרב לענות על זה בינתיים...הוא טען את זה לפני הניתוח ואמר כי יש אפשרות שהתהליך ימשך בלי קשר לאיחוי העצם....אז בבקשה דר..זה מאוד חשוב לי אם תוכל להביע את דעתך בנושא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זווית שניה לצילום
סם27/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוית שלישית
סם27/09/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוית שלישית - תגובה
ד''ר יונה יניב03/10/2011אני מבינה שבצעו ניתוח של השתלת עצם אבל לא קבעו עם בורג. מהצילומים קשה להתרשם אם כי נראה לי לא מחובר. האמצעי הטוב יותר לברור חיבור (חלקי או מלא) הוא CT מכוון לעצם הסירה עם שחזורים.
גם חיבור חלקי לרוב מספיק כדי להוריד גבס ולהפעיל. תמיד נשארת הגבלה בתנועה, קשה מהתמונות להעריך את מידת שחיקת הסחוס וקצב התקדמות השחיקה איננו ידוע כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחוס
סם03/10/2011קודם כל תודה רבה לך על התשובה!!
אבל אם היית יכולה אולי בבקשה להגיד על סמך הנסיון שלך ...בהנחה והגבס ירד סוף חודש הבא שזה אומר 6 וחצי חודש עם גבס..כמה זמן יקח תהליך של פיזיותרפיה (אם בכלל צריך)בדרך כלל אחרי תקופה כזאת עם גבס לצורך שיקום היד..
והשאלה שבאמת הכי חשובה בשבילי..האם באמת תהליך של שחיקת הסחוס יכול להמשך גם אחרי שהשבר מתאחה ..
אודה לך מאוד אם תוכלי להביע את דעתך על זה..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחוס - תגובה
ד''ר יונה יניב05/10/20111. תמיד! צריך פיזיותרפיה. תקופה כה ארוכה בגבס מגבילה ביותר! את תנועות היד לאחר מכן.
2. שחיקת הסחוס יכולה להמשיך, כשהעצם מאוחה - יש האטה של התהליך ולפעמים גם עצירה שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים בירך וברך שמאל
בן 32 סובל מכאבי גב קשים כ7 שנים
כאבים בזרת בכף רגל ימין
כאבי גב-נגע ליטי- צד שמאל למטה
אוסטופורסיס- כאבים בעצמות ללא שברים
פענוח כאבים בעצם הזנב - בדיקת MRI
כאבי גב תחתון חוזרים ונשנים עם הקרנה לרגל ימין
בדיקת מיפוי עצמות וכאבים בעמוד שדרה
בוהן כף הרגל רדומה אצל חייל בטירונות
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)




