עזרה דחופה ביותר מצב גרוע!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה ביותר מצב גרוע!
    תיקי
    31/10/2011

    לכבוד רופאי הפורום

    לפני כשבוע בערך כתבתי לכם על בעיה שיש לי. בעיה זו הולכת ומחמירה.
    כבר הייתי פעמיים בבית חולים ושחררו אותי עם אופטלגין וואבן. הבעיה שלי היא מורכבת:
    1. ראשית יש לי חרדות רבות
    2. יש לי בעיה בצוואר הסי טי מראה על שינויים ניווניים בחוליות c3-c7 .
    3. יש לי מדי יום תחושה של שרפה בראש כל פעם במקום שונה. אינני יודעת מה לעשות. זה משגע אותי ואני ממש א יכולה לסבול זאת יותר וזה גורם לי לחרדות ולחץ גדולים יותר.
    4.כששאלתי בבית החולים אם לפנות לנוירולוג אמרו לי שאין צורך למרות שלדעתי יש צורך.

    בבקשה אמור לי מה דעתף? האם אין צורך בנוירולוג? האם יש קשר לגב?
    תודה תיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה ביותר מצב גרוע! - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    01/11/2011

    הבעיה לא אורתופדית. לרוב האנשים יש שינויים ניווניים בצוואר במקום זה או אחר - זו תוצאה של החיים שלנו ושל השנים שעוברות עלינו - כלומר - הגיל. השינויים הללו מתחילים יחסית מוקדם בחיים. תנסי כן לפנות לנוירולוג אבל לא דרך חדר מיון כי הבעיה לא דחופה. אולי לך היא דחופה אבל בחדר המיון מטפלים בבעיות דחופות רפואית וזה , למזלך, לא המקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו