כאבי גב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב
    תמיר
    10/11/2011

    שלום לצוות המומחים,
    מזה שבוע ימים אני סובל מכאבי בגב עקב נשיאת משא כבד (נשיאה חד פעמית). הכאבים מתרכזים בגב התחתון, אך מעת לעת מתפשטים הצידה ולכיוון המרכז.
    מאחר שראיתי כי הכאבים לא חולפים החלטתי ללכת לאורתופד. הוא אמר לי שלדעתו לא מדובר בפריצת דיסק (הכאבים לא התפשטו לכיוון הרגליים) אלא בכאבי שרירים.
    נתן לי כדורי אתופן והציע לי לעשות צילום סי טי רק במקרה ואמשיך להרגיש כאב. לדעתו, הכאבים אמורים לחלוף עם הזמן.
    חשוב לציין שאני מתאמן (חדר כושר, ריצה, מתיחות). בינתיים, עברתי לאימונים קלים יותר, יותר מתיחות ופחות כוח, ברווז (אליפטיקל) במקום ריצה.
    אשמח לשמוע מה דעתכם (בנוגע לדיאגנוזה) ולשאול האם עלי לצמצם או להפסיק לחלוטין כל פעילות גופנית.
    חשוב לציין שהישיבה כואבת (לעתים אני שם משהו לתמיכה בקשת הגב), אך התחושה באימון הרבה יותר טובה.

    תודה מראש
    נמרוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף...

    תמיר
    10/11/2011

    אני בן 40, משקלי תקין, בכושר טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו