סלסה והתנפחות בכריות הרגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סלסה והתנפחות בכריות הרגליים
    רקדנית
    12/11/2011

    שלום,
    אני לא בטוחה ממש אם זה הפורום המתאים אבל אנסה.
    אני בת 20 ואני רוקדת כבר שנה וקצת סלסה, (ומאז ומתמיד רקדתי בסגנונות שנים) עם נעליים מסוימות המותאמות לסלסה (עקב). לפני כחודשיים השתתפתי בתחרות אשר צרכה ממני שעות רבות של אימון שחלקן היו על הנעליים הללו וגרמו לכאבים בגב התחתון, לאחר התייעצות קלה עם אחת המדריכות הורדתי כמעט לחלוטין את כמות השעות על הנעליים בזמן החזרות והכאבים הפסיקו.
    כיום אני הולכת לרקוד בין 2-3 פעמים בשבוע וכל פעם זה אומר בין 3-5 שעות על הנעליים.
    ביום רביעי לאחר הסלסה החלו כאבים בכרית הבוהן שברגל והתעלמתי כי חשבתי שזה רק מהשפשוף שבין הנעל/גרביון/לרגל אבל אתמול הלכתי שוב לרקוד וחזרתי עם כאבים יותר חזקים, מה ששמתי לב גם שהכרית ברגל ימין (בה משתמשים יותר) ממש נפוחה וברגל השניה גם כן.
    האם יש פיתרון אחר חוץ ממנוחה/ ריקוד בזמן פחות ממושך/ ונעליים שטוחות?
    כי בלי הנעליים יורד הרבה מהכיף שיש בריקוד הזה...

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלסה והתנפחות בכריות הרגליים - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    13/11/2011

    לפי התיאור נראה שהפיתרון הוא לצערי כפי שכתבת - מנוחה, נעליים שטוחות, פחות ריקוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו