אני ממש מדוכאת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני ממש מדוכאת
    רותי
    20/11/2011

    שלום וברכה.
    אני בת 26 בחודשיים האחרונים אני מתוסבכת עם רופאים.
    לאחרונה החל לי כאב ביד שמאל מהמרפק ולמעלה. עשיתי רנטגן שיצא תקין, נשלחתי למיפוי (מצורף) ובפיענוח נאמר 'המיפוי בוצע לאחר הזרקת 20 מיליקירי של TC99-MDP תוך ורידי, המיפוי מדגים קליטת יתר פתולוגית כולל בזרוע ימין'. אחוזת פחד ניגשתי היום לאורטופד שהסתכל על המיפוי וטען שהכל בסדר... שאני יעשה אולטרסאונד על היד.
    במיפוי רואים נקודה שחורה ביד ימין- לא היד הכואבת. וכן שחור באיזור האגן, שהרופא טען שזה מהלידות...
    על העור ביד שמאל יש פיצעונים קטנים, אין לי מוסג אם יש קשר.
    לפני חודש היתי סובלת באזור הרחם והשחלות שדי עבר לי. אני כבר לא יודעת מה לחשוב אולי עגבת חלילה... כל תשובה תעודד אותי. תודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני ממש מדוכאת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש מדוכאת - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    21/11/2011

    באם מיפוי + צילום תקין בזרוע שמאל, אז זה כמעט ושולל בעיה גרמית. יתכן מגוון אופציות כולל כאב על רקע בעיה ברקמות רכות כגון דלקת גידים או הקרנה מהצוואר
    ממליץ המשך מעקב של רופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו