יש לי בעיה בברך שלא עולים עליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה בברך שלא עולים עליה
    דודי
    26/11/2011

    שלום רב,

    אני בן 27 והנה הרקע לבעיה:

    לפני כ5 שנים הייתי עובד בניקיונות מטבח ועבודות פיזיות כ3 שנים עבודה.

    במשך ה3 שנים עבודה התחלתי להרגיש יום אחד כאבים בברך ימין מסביב לה ובעיקר למטה ובצדדים.......עם השנים הכאב התפשט לכל הברך וגם עבר לברך שמאל.....

    עכשיו הכאב מגביל אותי בזה שאני לא יכול לעמוד יותר מכמה שניות אלא חייב קצת לזוז, קשה ליישר את הרגל לגמרי ובכללי נורא קשה לעבוד בעבודות של עמידה ממושכת.

    אבל יכול ללכת כחצי שעה עם הפסקות בלי בעיה אבל לעמוד נורא קשה....מרגיש אי נוחות וכאב בצידה הימינית של הברך של רגל ימין וכנ"ל לרגל שמאל.

    עשיתי צילומים לפני כשנתיים 3 וביניהם צילום עצמות ולא נמצא כלום גם הרופא לא ראה משהו חוץ מבעיה בכף הרגל שיש לי גבעה שגורמת לרגל לנטות לצד ימין איפה שהכאב הופיע........יש לציין שאני הולך עם מדרסים זמן ויש שיפור בהליכה אבל בעמידה ובעבודות כלליות עדיין כואב.

    מה נראה לך ד"ר? יש המלצות מה ניתן לעשות? איזה ספורט יכול להתאים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו???

    דודי
    27/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו