נקע חמור...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע חמור...
    מור חנוך
    30/11/2011

    שלום רב,
    נקעתי את הרגל לפני חודש ועדיין הכאבים מגבילים אותי בחיי היומיום...
    כאשר הייתי אצל האורטופד אובחן נקע חמור בקרסול וקרעים ברצועות, הטיפול שהומלץ הוא פיזיותרפיה.
    לא כדאי לעשות גם בדיקת אולטרסאונד ולא רק צילום רנטגן? האם מומלץ לעשות ניתוח לשיחזור הרצועות? (זהו כבר נקע שני שקיבלתי ועוד בצורה יותר חמורה). האם אפשר לרכב על אופניים? ואני עובדת בעבודה פיזית, האם אחרי חודש ללא עבודה, אפשר לחזור או שזה רק יחמיר את המצב?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע חמור...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה

    מור חנוך
    02/12/2011

    אשמח לתגובה...
    ראיתי שדילגו קצת על שאלתי וזה מאוד חשוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופציות נוספות שכדאי לחשוב עליהן

    אופיר פוס
    05/12/2011

    שלום,
    ראשית, צר לי על הפציעה שחווית. במיוחד בתור אחת שעוסקת בפעילות גופנית, אין ספק שהפגיעה באורח החיים התקין היא משמעותית ולא נעימה, גם מעבר לעניין הכאב.
    אני אמנם לא רופא, אלא מטפל ברפואה סינית, אבל אני יכול להעיד שדוקא נקעים ופגיעות ספורט שונות הם לרוב בעיות שניתן לעזור בהם בצורה מאוד משמעותית ולרוב באופן כמעט מיידי. כמובן שיש גורמים רבים שמשפיעים על הפרוגנוזה ומשך ההחלמה. מלבד חומרת הפגיעה בריקמה עצמה, יש חשיבות גם לגיל, משך הזמן שעבר מאז הפגיעה, הסטוריה של פגיעות קודמות כמו שאת מתארת, צד הפגיעה, ועוד. אני ממליץ לך מאוד לשקול שילוב של דיקור בטיפול בנקע.

    אופיר פוס
    מומחה לרפואה סינית עתיקה
    סגן מנהל מרפאת עידנים.
    09-7430045

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    08/12/2011

    לא כדאי לעשות גם בדיקת אולטרסאונד ולא רק צילום רנטגן? - בהמשך אם המצב לא משתפר אז כן.
    האם מומלץ לעשות ניתוח לשיחזור הרצועות? (זהו כבר נקע שני שקיבלתי ועוד בצורה יותר חמורה). - רק אם לאחר הטיפול הפיזיוטרפי עדיין יהיה מצב של חוסר יציבות כרונית עם מעידות או נקעים חוזרים אז יש לשקול ניתוח.
    האם אפשר לרכב על אופניים? - עם מגן קרסול מסוג AIR CAST או דומה אז כן בד''כ.
    ואני עובדת בעבודה פיזית, האם אחרי חודש ללא עבודה, אפשר לחזור או שזה רק יחמיר את המצב? - הכל בגבול הכאב ולאחר התיעצות עם הרופא המטפל.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו