כאבים בשרירים,בעצמות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשרירים,בעצמות.
    יפעת
    06/12/2011

    איני יודעת אם זה מהתרופה שקיבלתי להורדת כלורסטרול שנקרא: ליטורבה 10. כי לפני הכדור לא היו לי כאבים. מיזה שבועיים וחצי בזמן הפעלת שרירים כואבים לי: החיבור בין המפשעה לירכיים בזמן הליכה, מעט שרירי הבטן. בדיקת רופא משפחה אין חשד למשהו פנימי , הוא חושד שזה חיצוני (עצמות,שריר..). מה יכול להיות הסיבה לכאבים בצידי הבטן בעיקר בחיבור של המפשעה והירכיים כעין שרירים מכווצים וכן היום רגישות בעצמות הכתפיים. לפני שקיבלתי ליטורבה, הייתי מקבלת ליפיטור 10 ולא היו לי כאבים, והקופה כבר לא מספקת לי תרופה זו בטענה שלא מקבלים. אז נותנים לי כדור גנרי ליטורבה . אני אגב פועלת עם הגורמים החיצוניים ונלחמת שיחזירו את הליפיטור. בקיצור, האם יתכן הכאבים מהכודר או צירוף מקרים? תודה רבה על התמיכה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשרירים,בעצמות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשרירים,בעצמות. - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    07/12/2011

    כל הכדורים להורדת כולסטרול יכולים לגרום לכאבים הנ"ל אבל כמובן יש צורך בבדיקת רופא ובבדיקת דם כדי לודא שאכן זו הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו