שבר מטטרזוס 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר מטטרזוס 5
    רויטל
    15/12/2011

    לפני כ 5 שבועות נפלתי במדרגות וכתוצאה מכך יש לי שבר מטטרזוס 5 - שמו לי גבס.
    האורטופד החליט שאחרי שבועיים וחצי מששמו לי את הגבס יורידו לי את הגבס ואני יעבור למגף מקבע רק כשאני הולכת וכשאני לא הולכת הרגל תישאר ללא כל הגנה או חבישה.
    כשהורידו לי את הגבס הרגל היתה מאוד כואבת נפוחה וללא אפשרות תזוזה בכלל אפילו לא לעשות 90 מעלות.
    לאחר 24 שעות שממש סבלתי מכאבים הלכתי למר''מ והחזירו לי את הגבס שוב כי האורטופד במר''מ ראה בצילום כי אין סימני חיבור וראה כי אין אפשרות תזוזה ברגל.
    אני 5 שבועות עם הגבס ולא יכולה להזיז את האצבעות כמו שצריך וגם לא יכולה ללכת בכלל על הגבס.
    האם זה בסדר??? האם יש טיפול נוסף?
    האם אני כן צריכה את המגף מקבע? הוא ממש כבד ומכאיב לי יותר.
    גם פיזותרפיה האורטופד טען שאני לא צריכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר מטטרזוס 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר מטטרזוס 5 - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    20/12/2011

    האם זה בסדר??? - סביר שיש כאבים לאחר שבר. אם מצבך אכן בסדר לא ניתן לתת לך תשובה ללא בדיקה מסודרת.
    האם יש טיפול נוסף? - גבס, או מגף זה אותו דבר, מנוחה ודריכה בגבול הכאב.
    האם אני כן צריכה את המגף מקבע? - כאמור זה לא משנה גבס או מגף. המגף יותר נוח כי ניתן להוריד, לרחוץ הרגל, להפעיל וכ''ו.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו