שבר בעצם הסירה-הסרת גבס ותופעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בעצם הסירה-הסרת גבס ותופעות
    אליק
    27/12/2011

    שלום
    לאחר 7 שבועות הוריד לי כירורג כף יד את הגבס שנוצר כתוצאה משבר בעצם הסירה.
    ברנטגן שנעשה במקום היה נראה שהשבר החלים ולכן הורד הגבס וקיבלתי תומך שורש כף יד ואגודל (spica).והורה לי ללכת איתו ביום ובלילה להסיר אותו.

    כרגע כיומיים לאחר הסרת הגבס אני מרגיש את התופעות הבאות:
    1.אזור שורש כף היד ובסביבתו הקרובה רגיש לקור וחום (משמע אם אני שם אותו על שולחן קצת קריר אני מרגיש קור די רציני).
    2.מופיע כאב כאשר אני ללא התומך ובתנועות מאוד ספציפיות של כף יד,ז"א שביחס לתנועה בכף יד ימין ישנה הגבלה.
    הכאב מופיע בעיקר באזור תיבת ההרחה.

    חשוב לי לציין שלפני כ3 שבועות בבדיקת מיפוי עצמות שערכתי היה כתוב שיש ככל הנראה שבר.

    אודה לכם על הסבר לגבי 2 התופעות שאני חווה כרגע וכן לגבי השאלה האם לנוכח העובדה שרק לפני 3 שבועות היו סימנים ברורים של שבר ובפרק זמן יחסית קצר הורדתי את הגבס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בעצם הסירה-הסרת גבס ותופעות - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    29/12/2011

    לאחר הורדת גבס צפויים כאבים פשוט בגלל הקבוע.
    אם היית בגבס 3 שבועות בגלל שבר עצם הסירה ברור שזה אינו מספיר. בדיקת הבחירה לודא אם אכן יש שבר, חדש/ישן, מחובר או לא - זה CT עם שחזורים לעצם הסירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו