כאב באיזור עצם ILIAC

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב באיזור עצם ILIAC
    שמרית
    29/12/2011

    שלום רב,
    מזה כשנה וחצי אני סובלת מכאבים באזור עצם ILIAC בצד ימין.בדיקת רופאה ראומטולוגית שללה דלקת מפרקים. בדיקות דם מלפני 7 חודשים הראו את הממצאים הבאים:
    CRP שלילי
    RF=94
    c3' c4 תקינים
    כימיה תקינה
    alk phos=132
    ספירה תקינה
    HCV HBV שלילי
    PEP בדיקה ביטה גלובולין מוגבר
    IEP תקין
    יש לציין כי לא עברתי צילום אגן עקב חשש שלי מהקרינה.
    בתקופה האחרונה הכאבים מורגשים יותר ובעיקר לאחר מנוחה (שנת לילה למשל).עם זאת אין מוגבלות בתנועה אך לעיתים יש הקרנה של הכאב לכל אזור העצם.
    בנוסף יש לציין כי רופאת המשפחה נתנה לי כדורי ארקוקסיה ל-10 ימים אך לא לקחתי את התרופה עקב מידע נרחב שהתפרסם ברשת לגבי סיכוני התרופה ותופעות הלוואי שלה.
    שאלותיי הן: מה יכול להיות הגורם לכאבים? האם יכול להיות מדובר במשהו חמור?האם ניתן להשתמש באמצעי מיפוי אחרים שלא כוללים קרינה?האם יש עוד בדיקות דם שיכולות לעזור לאבחנה? האם בטוח לקחת את כדור הארקוקסיה?
    תודה רבה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב באיזור עצם ILIAC

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב באיזור עצם ILIAC - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    01/01/2012

    שלום רב
    מה יכול להיות הגורם לכאבים? מספר דברים החל מדלקת דרך מתיחת שריר דרך בקע בדופן הבטן.
    האם יכול להיות מדובר במשהו חמור? לא ניתן לשלול בלי בדיקות
    האם ניתן להשתמש באמצעי מיפוי אחרים שלא כוללים קרינה? לא
    האם יש עוד בדיקות דם שיכולות לעזור לאבחנה? צילום אגן, מיפוי עצמות, CT לפי הצורך
    האם בטוח לקחת את כדור הארקוקסיה? כמו כל כדור תמיד יש סיכון קל

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו