כאב בעקב הרגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בעקב הרגל
    מיטל
    18/01/2012

    שלום
    אחת לכמה חודשים יש לי כאב בעקב ושמתי לב שזה קורה לי אם אני הולכת ברציפות עם נעל גבוהה - אני אציין שאני לא הולכת על נעלי עקב גבוהות מאוד . הכוונה היא למגף עם עקב עד 8 סנטימטרים פלוס מינוס.
    אני מתאמנת המון - בעיקר ריצה וספינינג ויש לי קשת גבוהה ברגל
    לא פעם המליצו לי על מדרסים עקב כך למרות שהיו אורטופדים שאמרו שאין צורך...
    ביצעתי אבחון של הרגל בחדר כושר - זו חברה המשווקת מדרסים שבאים פעם בכמה חודשים עומדים יחפים על המכשיר והמכשיר מזהה עומסים / אם עקב הרגל עקומה וכו ... לאחר הבדיקה אמרו לי כי אין לי צורך במדרסים וכי הרגל שלי בסדר גמור ואין לחצים ספציפים . ולבסוף לא עשיתי מדרסים

    מה אתם ממליצים לי לעשות ?
    האם מעתה עדיף לי לקנות נעליים נוחות יותר / אורטופדיות ? ללכת פחות על גובה ?
    אני טסה מחר ומקווה שלא ימשיכו לי הכאבים אשתדל ללכת רק עם נעלי ספורט
    אני כרגע בעבודה עם מגף עם עקב (אני לא יכולה להגיע לעבודה עם נעל ספורט...) ואני משתדלת שלא לדרוך על העקב אך קשה לי שלא...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בעקב הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בעקב הרגל - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/01/2012

    שלום רב
    התשובה פשוטה מאד.
    אם יש לך כאבים בזמן הילכה על עקבים, עליך ללכת עם נעליים שטוחות יותר.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו