חוסר איחוי לאחר ניתוח אוסטאוטומיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר איחוי לאחר ניתוח אוסטאוטומיה
    מירי עינב
    31/01/2012

    שלום ד"ר יניב,

    לפני כשנה וחצי שברתי את היד, ולאחר הורדת הגבס וטיפולי פיזיותרפיה היתה רכיבה של אצבע 5 על אצבע 4.
    לפני כחודשיים וחצי עברתי ניתוח אוסטאוטומיה+ קיבוע באמצעות פלטה.
    מבחינת התפקוד כיום, היד כואבת בתנועות מסויימות, אך טווח התנועה כמעט מלא.
    הבעיה היא שלפי צילום הרנטגן האחרון מלפני יומיים, עדיין (אחרי חודשיים וחצי) אין איחוי של השבר.
    ברצוני לשאול אותך:
    1. מה המשמעות של חוסר איחוי - האם יש סכנה כלשהי בכך, עכשיו או בעתיד? אם כן, מהי?
    2. מה הסיכוי שכן יהיה איחוי באופן טבעי בשלב הזה?

    תודה מראש,
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר איחוי לאחר ניתוח אוסטאוטומיה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    01/02/2012

    לא ראיתי את הצילום. אבל - תמיד רצוי, לפעילות מלאה שיהיה חיבור מלא. אחרת ניתן אמנם להסתמך על הפלטה אבל לא לאורך זמן. לאחר 3 חדשים לא חיבור הייתי ממליצה על שימוש במכשיר המעודד חיבור כמו למשל מכשיר שנקרא "מלמק"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו