בצקת בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת בברך
    דור
    01/02/2012

    שלום לכולם,
    אני חייל שיוצא עוד שבוע לחפש"ש, וחשוב לי לפני השחרור לסגור את העניין של הפציעה שלי בברך.

    ביצעתי בלפני כשבוע דיקת MRI, שתוצאתה:
    הודגמה בצקת מח עצם בקונדיל המדיאלי של הפמור לא באזור המפרק מתאים לקונטוזיה (לסיכום - קונטוזיה בקונדיל המדיאלי של הפמור).
    פרט לכך עוצמת אות מח העצם תקין.
    המניסקוס, הסחוס והרצועות - תקינים כולם.
    אין נוזל משמעותי בתוך המפרק.
    התוצאות היו זהות גם אצל הרדיולוג וגם אצל האורתופד שהלכתי אליו לאחר מכן,
    יש לציין שעל פי הצילום ב-MRI הבצקת לא בכמות גדולה, היא בחלק הצדדי של הברך, ולא על כל הברך.

    מספר שאלות:
    1. יש משהו שאני יכול לעשות (ניתוח, כדורים, תרופה, משחה) שיכול להאיץ את ההחלמה של הבצקת לפני השחרור?
    2. פיזותרפיה תאיץ את ההחלמה?
    3. תוך כמה זמן ניתן בד"כ לרוץ ולטייל עם משקלים?
    4. האם זהו נזיק הפיך? כלומר, בעוד שנה לדוגמא הברך תהיה חלשה יותר בגלל הפציעה הזו, או שברגע שהבצקת נעלמת הברך כמו חדשה?
    5. מה זה אומר בתאכלס בצקת? ריבוי נוזלים כתוצאה מפגיעה ישירה? כמה זה חמור?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו יכול לענות בבקשה? זה ממש חשוב

    דור
    08/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו