תסמונת התעלה הקרפלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת התעלה הקרפלית
    דלית
    08/02/2012

    שלום רב!הנני סובלת מתחושות קשות במגע עם חפצים שונים ובין אצבעותיי.הנוירולוג שלח לבדיקות שונות ואחת מהן היתה emg בה התגלתה נורופתיה סנסורית...הוא שלח לעוד בדיקה כזאת יסודית יותר והנה התשובה"חביון דיסטלי גבולי במדיאן מוטורי ימין,סנסורי שמאל.
    חביון דיסטלי מוארך במדיאן סנסורי ימין.
    הולכה תקינה במדיאן מוטורי שמאל.
    הולכות תקינות באולנר מוטורי וסנסורי דו-צדדי.
    qst-סיפי תחושת קור וחום תקינים ביד וברגל.סיפי תחושת חום תקינים ביד וברגל.
    לסיכום-תסמונת התעלה הקרפלית מימין בצורה קלה ומשמאל בצורה גבולית.אין עדות מעבדתית לפגיעה בסיבים קטנים.
    שאלתי :מה עליי לעשות כעת?ניתוח?פיזיותרפיה?הרופא המליץ על סימבלטה לפני הבדיקה השנייה אותה עוד לא נטלתי.תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת התעלה הקרפלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת התעלה הקרפלית - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    09/02/2012

    ני ממליצה לגשת לכירורג של היד להבדק. הוא יראה את תוצאות הבדיקות - המספרים מאד חשובים ויסביר לך על המשך טיפול מתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו