שבר בבסיס גליל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בבסיס גליל
    נועה
    10/02/2012

    שלום ד"ר,
    לפני שבועיים נפלתי ושברתי עצם בבוהן/בכף הרגל. עפ"י התיק או הגיליון הרפואי של ביה"ח מדובר בשבר בבסיס גליל (בבוהן) של כף רגל שמאל "מרוחק שש אצבע 1 מש..(לא ברור) ללא תזוזה". הטיפול שקיבלתי הוא קיבוע כף הרגל עם דגש על האזור. נאמר לי להסיר את הקיבוע כעבור מס' ימים, רק אתמול (12 יום) הוא הוסר מאחר וסבלתי מכאבים נוראים בניסיונות הקודמים להסירו.
    כרגע הרגל כחולה אך לא כואבת במיוחד ללא הקיבוע ואני דורכת על צד הרגל בצליעה ללא אפשרות להרחיק לכת פרט לגבולות דירת החדר שלי. אני לומדת כל יום (הולכת ברגל למכללה כק"מ) ועובדת במלצרות ולכן חשוב לי לדעת פחות או יותר מתי אוכל ללכת למכללה או חשוב מכך מתי אוכל לשוב לעבוד.
    (אם רלוונטי הרופא אמר שתוך מס' שבועות - הערכה מעורפלת עבורי ונתן לי חופשת מחלה לחודש וחצי)

    אשמח לתשובה מהירה,
    ותודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בבסיס גליל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בבסיס גליל - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    14/02/2012

    שלום רב
    שבר באצבעות מתרפא בד"כ תוך 3-4 שבועות

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו