טריגר פינגר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טריגר פינגר
    אסתי טל
    26/02/2012

    לד"ר מרדכי ויגלר שלום, בביקור אצל אורטופד קופ"ח, נקבע שיש לי דלקת בגיד האצבע המורה בכף ידי השמאלית. הבעיה המתבטאת בכאב ובחוסר יכולת לקפל את האצבע בחופשיות, נמשכת כבר למעלה מחודש. טבלתי את כף ידי במים חמים ובתוכם מלח מים המלח, השתמשתי במכשיר אינפרא-אדום, אני עושה תרגילי מניפולציות, במהלכם אני מניעה את האצבע בתנועות סיבוביות. מאום לא עוזר. הרופא רשם לי ליטול כדור בשם סלקוקס 200 במשך 10 ימים, כדור אחד ליום אחרי האוכל. אחרי שקראתי את תופעות הלוואי בהתוויות המצורפות לקופסת התרופה, חשכו עיניי. אף שאינני סובלת מלחץ דם גבוה ועוד מרעין בישין, אני חוששת להכניס את עצמי ל'מיטה חולה'. א. האם הכדור הוא מסוכן? ב. האם התופעה עשויה לעבור מעצמה? ברצוני לציין שאני עובדת על המחשב מספר שעות ביום ללא כאבים. אודה להתייחסותך, בתודה, אסתי טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טריגר פינגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריגר פינגר - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    04/03/2012

    בוקר טוב אסתי. תופעת טריגר פינגר בדכ"ל לא חולפת מעצמה ולא עם כדורים. לעיתים רחוקות! חולפת עם פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק אבל בדכ"ל לא. הזרקה יכולה להועיל לזמן מסוים אבל בהרבה מקרים התופעה חוזרת. ייתכן ותזדקקי לניתוח קטן - בהרדמה מקומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו