החלמה מניתוח כירורגי פתוח בכף רגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה מניתוח כירורגי פתוח בכף רגל
    אני
    26/03/2012

    שלום רב,

    לפני כשבוע ניתחו אותי בניתוח כירורגי פתוח להוצאת גוש בכף רגל בחלק העליון בין תחילת העצמות של הרגל פלוס לקיחת ביופסיה.

    אני אמור להגיע שבוע הבא להוצאת תפרים אך עדיין אני לא יכול לדרוך על הכף רגל עקב כאבים.

    הכאבים היום מתרחשים בעיקר במקום הספציפי בו נותחתי והם קורים בעיקר כאשר אני משנה תנוחה מישיבה חעמידה או מעמידה למצב שינה.

    השאלה שלי האם נורמלי שאחרי שבוע עדיין אני יחוש כאב חזק לפעמים במקום הניתוח בעיקר לאחר שינוי תנוחה ?
    האם הכאב מתרחש עקב זרימת דם לאזור ?
    מתי הכאב אמור להיעלם ואוכל לדרוך על הרגל האם רק אחרי הוצאת התפרים ?

    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מניתוח כירורגי פתוח בכף רגל - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    31/03/2012

    השאלה שלי האם נורמלי שאחרי שבוע עדיין אני יחוש כאב חזק לפעמים במקום הניתוח בעיקר לאחר שינוי תנוחה ? - כן.
    האם הכאב מתרחש עקב זרימת דם לאזור ? - כאב זה כי עברת ניתוח...
    מתי הכאב אמור להיעלם ואוכל לדרוך על הרגל האם רק אחרי הוצאת התפרים ? - לא ניתן לענות כי לא בדקתי אותך ולא ברור בדיוק איזה ניתוח עברת.עליך לפעול בהתאם להמלצות המנתח.
    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו