תוצאות סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות סיטי
    אורית
    04/04/2012

    שלום,
    אני (בת 38) סובלת כשבועיים כאבי תופת מהצוואר עד אצבעות כף היד, כולל איבוד תחושה באמה ובשתי אצבעות. היום קיבלתי את תוצאות הסיטי האם תוכלו לומר לי בשפה מובנת מה זה אומר? האם זה פריצת דיסק? ומה מומלץ לעשות. תודה
    כתוב כך:

    היצרות של המרווח הדיסקלי קיימת בגובה C5-C6 C7-C6
    אין לזהות פתולוגיה גרמית אות פתולוגיה מפרקית
    בסריקת המרווחים הדיסקלים -
    C2-C3 עיבוי PLL משיק לשק הטקטלי
    C3-C4 עיבוי PLL משיק לשק הטקטלי
    C4-C5 זיז גרמי מסוייד מתבלט לתעלנ ספינלית במדור הפרה מדיאני מימין ולוחץ על השק האקלי
    C6-C7 מבנים הגרמיים, כולל גופי החוליות, קשתות אחוריות ומפרקים פאצטליים והאונקוורטברליים הודגמו תקינים. הנקבים הבין חולתיים שמורים. סחוחס הדיסקי הבין חולייתי הודגם בצפיפות תקינהץ
    לסיכום: זיזיים גרמיים C5-C6 עם מרכיב ניורו פורמינלי ימני ופרה מדיאני שמאלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות סיטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות סיטי - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    04/04/2012

    לא ציינת איזו יד בעיתית. לפי הCT ע"ש שלך סה"כ לא נורא, אין פריצות דיסק. עלייך לחזור לרופא ששלח ובדק אותך להמשך, לא ניתן להפריד בדיקה גופנית מתוצאות הדמייה. בנוסף ייתכן ויהיה צורך בבדיקת EMG מפורטת כולל בדיקת מחט כדי לברר מה מקור הבעיה העצבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו