לאחר בדיקת MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר בדיקת MRI
    מיכאל
    06/04/2012

    אני כדורסלן מקצועי ולמרות כאבים מאוד חזקים בברך אני ממשיך לשחק כבר 4 חודשים למרות הכאבים ועושה טיפולי פיזיוטרפיה בנוסף אבל רק עכשיו התחלתי אינטנסיבי כי הכאבים החמירו..



    עשיתי MRI ולהלן התוצאות:

    נוזל תוך מפרקי תקין

    הסהרונים בעלי צורה תקינה ללא עדות לקרע.

    הרצועות הצלובות והצידיות ציפות ללא קרע.

    אין קווי שבר או הרס עצם.

    יש בצקת מח עצם בגבול הלטרלי קדמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי.

    הסחוס המפרק בעומי ובעוצמת אות תקינים.

    הרצועה הפטלופמרלית המידאלית תקינה.הגידים תקינים כולל גיד הקוודריצפפס הדיסטלי.



    לסיכום:חבלת עצם ב-LFC הלטרלי יתכן משנית לפריקה לטרלית של הפיקה עם חזרה ספונטנית אך אין סימנים נוספים לכך.יתכן ומדובר בטראומה ישירה.



    מה אני אמור להבין מזה?איך זה אמור להשפיע על העתיד שלי בכדורסל?

    כמה זמן מנוחה?דרכי טיפול?



    תודה מיכאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר בדיקת MRI - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    10/04/2012

    שלום וחג שמח,

    יתכן שהייתה תזוזה של הפיקה (העצם בקידמת הברך) לכיוון חיצוני. חשוב להבדק על ידי אורתופד שגם יבדוק ספציפית את המפרק הפטלו-פמורלי (מפרק בין הברך לפיקה) כולל באם יש נטייה לפריקה של המפרק. טיפול בהתאם לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו