חולשה ברגל האחורית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולשה ברגל האחורית
    איציק וילמן
    02/05/2012

    שלום,

    אינני בטוח אם זה הפורום המתאים לשאלה שלי אבל בכ"ז החלטתי לפרסם כאן, אני בן 37 ומזה תקופה ארוכה אני מרגיש שאיני יכול לעמוד על רגלי לאורך זמן, כל הזמן אני מרגיש עייפות ותשישות באזור הרגל האחורית(HAMSTRING MUSCLES), אני מבצע פעילות ספורטיבית ריצה, הליכה, והשרירים הנ"ל מתעייפים במהירות שיא, אין לי בעיה של חוזק השרירים או בעיות של סיבולת לב ריאה, התחושה היא של חולשה וגירוי מרגיז של כאב מעצבן, בנוסף שמתי לב שכאשר אני נשכב על הגב ומבצע מתיחה לאחור של הגב תוך כדי הישענות אחורה לאחר כ-2-3 שניות אני מתחיל להרגיש שאותם שרירים ברגל האחורית כאילו "מתעלפים" ואני חייב לקום חזרה אחרת התחושה היא של דגדוג שהולך ומתגבר בייחד עם אובדן תחושה באותם שרירים של הרגל האחורית וקצת באזור הברך האחורית(שזה גם שריר ששייך לרגל האחורית למעשה), דבר זה פוגע לי ביכולת לבצע מאמצים מפני שאני מתעייך ממש מהר וישר רוצה לשבת, זה גורם לי להיות פחות פעיל ואפילו מתבטא בחוסר רצון לקום מהמיטה בבוקר, כל קימה היא פשוט מפרכת. אני סובל גם מבלט דיסק L5-S1 אולי יש קשר.
    השאלה שלי היא מה לעשות בנידון? איזה בדיקות עלי לבצע? האם יש בדיקות ספציפיות לשריר שיוכלו לבודד את הבעיה ולאפשר לי לגלות מה יש לי? האם זה משהו שניתן לרפא? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולשה ברגל האחורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לקבל תגובה

    איציק וילמן
    02/05/2012

    אם התיאור שלי לא מספיק טוב או חסר משהו או שאני בפורום הלא נכון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו