התלבטות לגבי ניתוח ארטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי ניתוח ארטרוסקופיה
    גור
    05/05/2012

    שלום לכולם, לפני כ5 חודשים נפצעתי במהלך משחק כדורגל וקרעתי את הרצועה הקדמית הצולבת בנוסף לקרע חלקי במיניסקוס המדיאלי. מערך שירותי הבריאות המסורבל להחריד גרם לכך שאת הפענוח הסופי ואת העובדה שאני צריך לעבור ניתוח קיבלתי רק לפני כשבועיים. העניין הבעייתי הוא שבאמצע בחודש אוגוסט אני מתכנן לטוס להודו לטיול של חודשיים. כשסיפרתי את זה לרופא המנתח (לאחר שהניתוח נקבע ל13 לחודש), הוא סירב לקחת על עצמו את האחריות ואמר כי הוא אינו יכול להיות אחראי על תהליך השיקום שלי כשאהיה בהודו ולא מסכים לנתח אותי. בנוסף הוא אמר שבמקרה ואני לא אוותר על הטיול עדיף לעשות אותו עם רצועה קרועה מאשר עם רצועה משוחזרת "טרייה", כיוון שהנזק שאני יכול לגרום לברך במצב שלה כעת הוא יחסית מינימלי. כעת אני מתלבט בין אם לעשות את הניתוח אצל מנתח אחר, לדחות אותו לאחרי הטיול או בכלל לדחות את הטיול. חשוב לציין שמבחינה יומיומית אני מתפקד כרגיל (הליכה ממושכת, עליה במדרגות, כיפוף מלא של הברך) ואני לא מתכנן בטיול טראקים ארוכים או טיפוסי הרים למיניהם. השאלה היא מה הסיכון בכל אופציה שאבחר. תודה רבה לעונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי ניתוח ארטרוסקופיה - תגובה

    ד``ר רם ירון
    05/05/2012

    גבר
    לדעתי המנתח שלך מתכוון לומר לך שבמידה ואתה מרגיש בחוסר יציבות של הברך ואכן אתה מעונין לסדר הבעיה אזי מוטב לך להיות בארץ בקרבת המנתח עם טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיבים לפי פרוטוקול ניתוחי ואל לך לנסוע למקומות שבהם הסיכוי להחלים ויתרה מכך לקבל זיהום בברך שאת סופה לא נדע
    תקשיב למנתח שלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו