שבר בזרת הרגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בזרת הרגל
    ענת
    21/05/2012

    היי,
    לפני כשבוע וחצי שברתי את הזרת ברגל ימין.
    תוצאות הבדיקה הן:
    בוהן 1 רגל ימין, שבר בבסיס הגליל המקורב.
    האורטופד שקיבל אותי במוקד רפואה דחופה סידר לי קיבוע לאצבעות האחרות והנחה ללכת הליכת עקב במשך שלושה שבועות ובשום אופן לא לדרוך על הרגל (וכמובן מנוחה רבה), הוא גם הוסיף שלאחר שבוע אני צריכה להבדק שוב אצל אורטופד ולבצע צילום רנטגן כדי לראות האם השבר מתאחה כמו שצריך.
    אתמול ביקרתי אצל אורטופד לביקורת (בהתאם להנחיה שקיבלתי) והפעם קיבלתי הנחייה שונה לגמרי - הרופא טען שאין בכלל צורך ללכת הליכת עקב במקרה של שבר מעין זה, אפשר ללכת כרגיל, זאת אומרת לדרוך על הרגל. הוא אמר זאת על סמך ניסיונו ולא בגלל שהוא ביצע לי צילום רנטגן נוסף.
    אני לא יודעת לאיזו מההמלצות של הרופאים להתייחס ומאוד חשוב לי שהשבר יחלים כמו שצריך ואני לא אגיע למצב שהפציעה הזו תמשיך להפריע לי מאוחר יותר.
    אודה להמלצה נוספת בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בזרת הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בזרת הרגל - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    04/06/2012

    אכן, בשבר של האצבע הקטנה בכף הרגל ניתן ללכת רגיל (כמובן בתלות בעצמת הכאבים) ואין צורך בצילום כל שבוע כי לא רואים כלום. ניתן לצלם אחרי חודש-חודש וחצי לראות אם יש חיבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו